عزادار زهرا
نوشته شده توسط : مامان نازنین

دیروز صبح خیلی دلم گرفته بودم میدونستم شهادت حضرت فاطمه نزدیکه اما روز دقیقشو نمیدونستم.

 

تقویم سال جدیدو هنوز پیدا نکردم تا بخرم و روز سه شنبه شبکه های جام جم هیچ ویژه برنامه یا پیامی

در مورد شهادت حضرت فاطمه نداشت ما فکر کردیم پنج شنبه شهادته.

مناسبتهای مذهبی واقعا برامون مهم هستند چون از کشور اسلامی دوریم اگه تو خونه یاداوری نکنیم و

مراسمی نداشته باشیم فاطمه سادات اشنا نمیشه و بی تفاوت میشه و در مورد دین چیزی یاد نمیگیره

مثلا عاشورا تاسوعا یا شهادت حضرت علی من و باباش مرخصی گرفتیم و وقتی دلیلشو

میپرسن میگیم و حتی چند بار اش درست کردیم و به همسایه ها دادیم دلیلشو پرسیدن گفتیم و الان

همسایه هامون در مورد عاشورا و ماه رمضان میدونن.

همیشه یه روز قبل از شهادت لباس مشکی میپوشیم و خدا رو شکر دیروز هم فاطمه سادات هم من و

باباش لباس مشکی پوشیدیم که سر کلاس فهمیدم دیروز شهادت بوده.خیلی خجالت کشیدم و دلم

شکست.امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته.

 این دل نوشته به خاطر این بود که بعد ها فاطمه سادات بخونه و در ثبت پیام مناسبتها مذهبی کوتاهی نکنه.

فاطمه جان امیدوارم همیشه سیاه پوش ائمه باشی و از رهروان حضرت فاطمه زهرا و منتظران فرزندش حضرت بقیه الله




:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 9 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: